کتاب نیاز سنجی آموزشی در سازمان ما تألیف سیاوش راستی کوشکقاضی به انضمام طراحی روش تاس با استفاده از روش QFD با پیشگفتاری از دکتر محمد صالح اولیاء توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به چاپ رسید.
غلامعلی مدیح دبیر دبیر شورای انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یزد  گفت : آنچه در این کتاب در منظر دید خوانندگان قرار دارد ، عبارتست از : توضیح روشهای نیاز سنجی ، منابع نیاز سنجی و مشکلات مربوطه ، شرح روشهای گوناگون نیاز سنجی آموزشی ، بیان و شرح روش QFD و جایگاه آن در صنعت و خدمات و سازگار نمودن روش مذکور برای استفاده از آن در نیاز سنجی آموزشی و همچنین تدریس روش جدید ( روش تاس ) برای انجان نیاز سنجی آموزشی در سازمان ها و ... می باشد.

وی افزود : کتاب نیاز نسبی آموزشی در سازمانها در 175 صفحه و تیراژ 2000 نسخه در بهار 91 توسط انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی یزدمنتشر شد.

سیاوش راستی کوشکقاضی نویسنده کتاب نیز گفت : موضوع نیاز سنجی آموزش را میتوان به عنوان جزء جدایی ناپذیر یک فرآیند آموزش اثر بخش به شمار آورد بطور خلاصه ، نیاز سنجی آموزشی ، فرآیند تعیین مواد آموزشهایی است که افراد یک سازمان باید بیاموزند تا بتوانند و یا بهتر بتوانند وظایف خود را انجام دهند ، با این دیدگاه اقدام به چاپ این کتاب نمودم که امیدوارم مفید باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا